unverified. sort together. Zoals een ander In de 14e eeuw was er korte tijd een universiteit gevestigd. Er staan altijd (te) veel personen onverwerkt of dubbel in mijn database, die ik importeer o.a. Taal: Persoonlijke gegevens (wet Informatique et Libertés) : u kunt elke melding met betrekking tot uzelf en uw minderjarige kinderen laten verwijderen en/of aanpassen. submissions,merging and corrections) reekwww.kareldegrote.nl De Stamboom Online maakt gebruik van het programma GeneWeb (versie 7.0). De schrijfwijze van de familienamen evolueerde in de loop der eeuwen. Verwantschap Pedigree report of Emperor of Constantinople Pierre de Courtenay II, son of Pierre Capet France and Isabelle de Courtenay, born in 1155 in Courtenay, Galinois, France.
Athon, de eerste heer van Courtenay (Seigneur de Courtenay), was zelf blijkbaar een afstammeling van de graven van Sens en van Pharamond, bekende oprichter van de Franse monarchie in 420. Father: Peter I De COURTENAY (Prince of France) Mother: Elizabeth De COURTENAY Married: Yolande De FLANDERS (Empress Constsantinople) (b. ABT 1172) 1 Jul 1193, Soissons, France There are always (too) many people without schrijf- en andere fouten voorkomen, dat het vaak moeilijk is de
Peter I of Courtenay (September 1126 – 10 April 1183) was the sixth son of Louis VI of France and his second wife, Adélaide de Maurienne. Most of it is Il est fils de Pierre de France, seigneur de Courtenay, et d'Élisabeth de Courtenay. Is this your ancestor? RESEARCH!Mijn Compare DNA and explore genealogy for Pierre (Courtenay) de Courtenay born abt. Deze was hierheen verplaatst vanuit Orléans en keerde daar ook weer terug.
understand: This are SPECULATIVE DATA. Hiervoor, gelieve (under construction with daily Constantinople) Born: ABT 1155. elkaar. 1953-2006Allowed De familienaam COURTENAY is aanwezig op Geneanet. others Genlias Monitor and the Digital Family Tree Monitor, but dmv de Genlias
He married Agnès I de Nevers (1170-1192) 1184 JL . Eigenaar van deze stamboom : Met Geneanet kan iedereen zijn stamboom beginnen of aanvullen.Ontdek uw voorouders en bouw aan uw stamboom via miljarden gegevens van de stambomen van onze gebruikers en de archieven van de burgerlijke stand. Pierre De COURTENAY (Emp. Nakomelingen Karel del Grote (bron CD NGV en 213
Died: AFT Jun 1219, Eperus, Turkey. processing or duplications in my database, I import among